Beeren heren ondergoed produceert sinds 1996 kwaliteitsbinnenkleding voor mannen. In dat jaar lanceerde het zijn eerste collectie herenondergoed. Ze staan bekend om hun verschillende collecties slipjes, boxers en zwembroekjes en om hun grote verscheidenheid aan materialen, kleuren, snitten, stijlen en betrouwbaarheid.

Special herenondergoed voor binnen

Ondergoed is iets wat je binnenin draagt. Het is een fascinerende wereld, een wereld van geheimen, van kleding, van kleine snuisterijen en kleine mode. De meest creatieve ontwerpers laten zich inspireren door iets wat ze nog niet eerder hebben meegemaakt. Bear heeft ervaring met het ontwerpen van ondergoed voor mannen in het verleden. Het is zelfs een natuurlijke neiging van een ontwerper om zich te laten beïnvloeden door zijn of haar eigen lichaam. Alle mensen hebben een innerlijk verlangen om zich goed te voelen naast het visuele. Daarom is het voor het bevorderen van innerlijke schoonheid belangrijk om goed uitziend ondergoed te dragen. Alle moderne mannen waren behoorlijk goed en wilden zich daar beneden goed voelen.

De creatieve directeur van Beer, Oliver Momeni, kent mannen heel goed en heeft altijd een grote affiniteit met hun behoeften. Oliver heeft ervoor gezorgd dat het Bear-ondergoed niet alleen is ontworpen om mannen zich daar beneden goed te laten voelen, maar ook om hun uiterlijke verschijning een extra pit te geven. Beer is van mening dat men zich goed moet voelen over wat hij of zij draagt. Mannen hebben de neiging om ondergoed te kopen voor zichzelf en voor hun partners. Aan de andere kant is Oliver Momeni van mening dat een upgrade naar een man alleen mogelijk is als zijn ondergoed hem een beter gevoel geeft over zichzelf. Met andere woorden, Oliver heeft een geloof in mannen dat hun ondergoed hen meer sexy moet laten voelen. Bear’s belangrijkste doel is om mannelijke klanten te helpen zich sexy te voelen van binnen en van buiten, ten voordele van hun algemene imago.

Omega Male werd gelanceerd in het jaar 1996 en is actief geweest in het pushen van de innovatieve standpunten. Het was zeer succesvol sinds de lancering en is sindsdien uitgegroeid tot een van de toonaangevende merken van mannenondergoed. Het staat bekend om de nieuwste trends en mode in mannenondergoed. Het is een van de toonaangevende merken van kleding voor zowel pre- als postmensen.

Verschillende collecties

Het merk biedt verschillende collecties aan onder het bontlabel. Een van die populaire collecties is de Retro-2 Collectie. Het is een collectie die bekend staat om het adelaarslogo. Het thema van de Retro-2 Collectie is prominent aanwezig in het logo waar hetScarletheresign sterk gestileerd is met behulp van een pijl. Het Scarletearsign is uniek ontworpen en pronkt op al haar producten. Een andere populaire collectie van het merk Bear is de Bjorn Accessoires collectie. De Bjorn Accessoires collectie staat bekend om het authentieke model van de producten. Als merk is het in staat geweest om unieke en innovatieve ontwerpen te leveren die perfect passen bij de smaak van elke klant. Sinds het jaar 2000 is de accessoir collectie van het bedrijf zeer succesvol.